Papatya-18 Adetim dün bir gün gecikti ve test yaptığım da pozitif çıktı acilde kan verdim betahcg 229 çok mu düşük çıkmış kimyasal gebelik falanmidir ?
melikeyimmmmm Papatya-18 hiç kötü düşünmeyin ben 11 gün gecikmeyle 87 değerle öğrendim geç döllenme olabilir strese sokmayın kendinizi umarım sağlıklıdır🙏🏻❤️
kumsalanne Papatya-18 Önemli olan ilk değer değil düzenli artış olması. 2 günde bir en az %60 veya 2 katına çıkması gerekiyor. Hayırlı olsun. 😊
minikari Papatya-18 değeriniz gayet iyi ben regle üç gün kala 30 la öğrenmiştim önemli olan 2 günde 2 kat artması takip edin aynı yerde kan vererek 🌸
Papatya-18 asil15 kimsi çok düşük falan diyor anlamadım bisey ya korkuyorum kimyasal falan olucak diye sağ tarafim da sanci oluyor
Papatya-18 minikari yarın kadin doguma sıra aldım canim ama sağ kasigim da sanci oluyor korkuyorum kimyasal falan olucak diye
PBC Hayırlı olsun ben de 239 ile öğrenmiştim. 2 güne bir sağlıklı beta artısı yaptırmamı istemişlerdi
Papatya-18 PBC benim de 229 canim ama sağ tarafım da sanci oluyor korkuyorum bende kimyasal olucak falan diye
PBC Papatya-18 benim de aynıydı o yumurtalıkta döllenmiştir 💕 içini ferah tut 2 güne bir aynı yerde kan ver
minikari Papatya-18 benim de öyleydi regl sancısı gibiydi ben de hep regl olcam sanmıştım çok normal kanama olmadığı sürece kasık ağrın
asil15 Papatya-18 korkma canm ağrılar normal kanama olmadığı sürece benimde her iki tarafta agri oluyor
aysegull01 Papatya-18 ben 58 ile öğrendim önemli olan ilk değer değil 48 saatte bir en az %60 artış olması