Kizlar selam ben 4 gün önce 38+3 te bebisimi kucağıma aldım sizi hazırlıyorlar ameliyathaneye alıyorlar. İyiydim ama oraya girince ağlamaya başladım panikten ama hemşireler çok iyiydi , sadece damar yolu açıldığında serum vermemişti hemşireler o serumu ameliyathanexe alınca biraz bekledim ve çok üşüdüm neyse belden uyuşturma olunca doktor herseyi tek tek anlattı belime iğneyi soktu tabi biraz acıdı ama dayanilmicak gibi değil önce bacaklar ısınıyor sonra karincalanip uyuşuyor tas gibi oluyor kaldirdigini sanıyorsun ama kaldıramıyorsin, önce deneme yaptılar hissettim sonra bekledik uyustum cekistirmeler hissettim dogum başlamıştı bile toplasanız 3 dk da bebis doğdu sadece pozisyondan dolayı biraz bastirdilar bebegi çıkarırken oda mide ağrısı yaptı hemen sakinleştirici verdiler bebisi yanağıma koydular Allah’m çok güzeldi ama sakinleştirici kafasında olunca o an anlamiyorsunuz biseyi beyin duruyor gibi , doktorum hemen dikti odaya geçtim ilk gün yürüyüşe.kalktim ama gazı zor.cikardim o beni zorladı suan 4 .günümdeyim biraz bel ağrım.oluyor igneden korktugum için vurulmadim tabi ağrıdan uyuyamadım ertesi gün iğne yaptirdim.cok iyi geldi sadece sirt üstü yatmak zorunda olduğunuz için bel ağrısı oluyor size tavsiyem hep.dik durmaya çalışın evde bol.bol yürüyün tuvaletiniz gelmese bile klozete oturun rahatlatıyor içinizdeki kan bosaliyor iyi geliyor merak ettiginiz birsey varsa sorun Allah hepinizin kucağına sag salim almayı nasip etsin💕💕💕