Ben fiziksel olarak korundum hamileliğim boyunca. Geniş şapkalar taktım. Üzerime ince gömlek aldım. Çoğunlukla bacaklarımı güneşlendirdim d vitamini için. Hiç güneş kremi kullanmadım yaz boyunca. Zaten yazlık yerde yaşıyorum her gün deniz her gün güneş var. Her gün o kadar kimyasal kullanmak bana fazla geliyor. Normal lanolin ile göbeğimi nemlendirdim hep. Bazen yüzüme de sürdüm gül suyu ile. Çok şükür ne çatlağım ne bir lekem olmadı. Doğallıktan uzaklaşmamak lazım bu dönemde. Doğuma son 1 haftam var benim de. Dediğim gibi fiziksel koruma zaten en gerekli olanı. Güneş kremi olmasa da olur yani. Zorunda hissetmeyin kendinizi