Aselimm2 çok pis salmış durumdayım, karbonhidratca zengin besleniyorum 🙈🙈🙈 son gebeliğim tadını çıkaracağım deyip heheyt yani… Ama diyet listem var tabi, gebelik başında diyetisyen ile ilerliyorduk🤭 ona bakarsak her gün bir yumurta, peynir, bol yeşillik, 5 zeytin ve bir ceviz yemem gerekiyor. İki dilim de ekmek 😊 ya da avokado, peynir, yumurta, ekmek👌🏻 iki alternatif menüm vardı da, kızartma yiyeceğim bu sabah karışık meselaa💁🏻♀️