lama 3 gün geçti akıntım arti biraz bide idrar tutamıyorum kaçıyor daha önce yaşamadım lavaboya gitgimde çok idrar da Yok enfeksiyon var ama yılardır bu dürüm yaşıyorum ama hiç kaçırmadım ki sizce bu durum hamilelik belirtileri olabilir mi 2 oğlum var ama hiç yaşamadım belirtiler o yüzden merek ettim