Nagihan_ad Dişçiye gittim doktordan yazı getirmelisin diyor. Kendi doktoruma pazartesi gideceğim. Şehir hastanesi kadın doğum acile gitsem yazı verirler mi? Delirmek üzereyim artık
Busra2013 Nagihan_ad dun o agridan geberdim gittim parol yazdi kafin dogumdan kagit istedi ben yurt disindayim normalde 31+4 oraya donene kdr dayancm mecbur😒
defnekusum Nagihan_ad çekmek için mi yazı istedi geçenlerde ben de aynı durumdan muzdariptim benden de yazı istedi ben çocuğu tehlikeye atmak istemedim ne olur ne olmaz diye 36. Hafta olduğu için sabretmek istedim iltihap olduğu için antibiyotik kullandım o kadar ağrı olmasa da ara ara yine giriyor bu arada kaçıncı haftadasınız normalde ilk 3 ay ve son 2 ay işlem yapılmıyor diye biliyorum
2cocuk2kopek Nagihan_ad ilk yada 3. Teimesterdeysen boşuna yazı alma işlem yapılmıyor. Sadece 2. Trimester de işlem yapıyorlar canım bende apse oldu şişti antibiyotik kullandım şimdi doğumu bekliyorum
melekortac @Nagihan_ad ben önceki gebeliğimde almıştım, hatta dişimi bile çektirdim. Doğuma kadar dayanamazdım çünkü. Bebeğini sıkıntıya sokacak bi durum yoksa verir doktor kağıdı
Hhk09 melekortac benimde çok şiddetli ağrım var diş etleri dolgularım yirmilik dişlerim çıkıyor ayretten özel hastaneye gidip kaşeli kağıtta aldım ama dayancam yaptirmiycam snestesi iğnenin bebeğe zararı olur diyorlar korkuyorum
Kudret63 Hhk09 11 haftalık gebeyim iki gün önce dişimi çektim hiç bir zararı yok onay kağıdı aldıktan sonra
sehnazz000 Hhk09 6 aylık falandım dişimi yaptırdım çocuğum şimdi ayağımda sağlam şekilde yatıyor ona göre ayarlıyorlar sıkıntı varsa zaten doktor izin vermez ben sordum antibiyotikte içmiştim
Nagihan_ad Kızlar bende kendi hastanemden aldım kağıdı. Şuan dişçi yolundayım. Dayanabileceğim bir şey değil bu, allah korusun bebek strese girer. Doktorumda zaten her türlü işlemi yaptırabilirsin dedi. 28 haftalık hamileyim
hayalperest2310 Nagihan_ad benim de o haftada ağrıyordu önermediler karanfil yağı parolla yola devam ediyorum geçti ağrısı ama her an agrıyabilir
Kudret63 2cocuk2kopek alakası yok yapıyorlar sadece diş hekimleri uğraşmak istemiyor kaç doktora danıştım hepsi de yapabilirsin dedi her türlü işlemi
Ceku256 Nagihan_ad 31. Haftamda doktor imzasıyla 2 tane yirmilik diş çektirdim. Çektirmeden önce yaşadığım ağrı ızdırap stres bebeğim için daha tehlikeliydi bence
2cocuk2kopek Kudret63 kadın doktorundan belge ile gittim 1 tane de değil yapılmıyor diş doktorları o riski almıyor . Ve senin haftan küçük 28 den sonra kesinlikle yapılmıyor
Nagihan_ad Benim doktorumda her türlü işlemi yaptırabilirsin dedi. Kanal yapıldı ama acısı geçmedi. Dişi kurtarabiliriz dedi diş hekimi o yüzden çekimden önce kanal önerdi. Kaç gün ağrıyacak bilmiyorum inşallah kurtulur ağrısı geçer de. Yoksa bir de çekilecek üstüne.
Ceku256 2cocuk2kopek 31. Haftada 2 tane yirmilik diş çektirdim sadece işini bilen uzman bir diş hekimi bulmalısınız herkes risk almıyor. Adrenalinsiz anestezik madde kullanmaları şartıyla doktorum onay verdi ve hiç sorun yaşamadım.
2cocuk2kopek Ceku256 istanbuldayım üni hastanelerine yönlendiriyorlar normal dişçiler işlem yapmadı kesinlikle . Onlarda doğum sonrası dedi . Birde diş apseli şiş olduğu için lokal anestezili işlem olması gerekiyor normal diş çekimi değil önce kesi atılıp iltihap boşaltılıp sonra diş çekimiydi
Ceku256 2cocuk2kopek canım senin için çok üzüldüm gerçekten çekmesi çok zor ben Erzurum’da üniversite hastanesine gittim ameliyat olman gerekiyor damağın yarılması gerek doğuma kadar bekle dediler ama özel bi diş kliniğinde normal kerpetenle çektirdim damağımı falan yarmadılar ve dünya varmış normalde insanların yüzü şişiyor ağrıları oluyor ben 0 şişlik ve 0 ağrı yaşadım. İşin profesyonelini bulmak gerekiyor. Biraz masraf ettim ama dünyam aydınlandı.