Rose_07 1 yıllık evli kuzenim var. Belki 4 kez hamile kaldı Hepsi boş gebelik sonucu kürtaj ile sonlandı. Böyle bir durum yaşayan oldu mu? Neden hep boş olur tedavisi yokmu? Çok üzülüyorum gidip konuşamıyorum herkesten gizliyor.
mardine474 Rose_07 cok gecmıs olsun. Doktora gıtmesı lazım yanı bu tekrarlayan düşükler cok önmelı 1 yılda 4 kez bunu yaşaması cok acı bellıkı bır saglık problemleri var. Eşi ıle bır muane olsun. Bu saklanacak bişey degıl İnsan cok yıpranıyor😥
Gzde_defne Rose_07 sürekli aynı sebepler yüzünden kürtaj olduysa eşiyle birlikte genetik test yaptırması gerekli muhtemelen pıhtılaşma çıkacaktır.