Bebivekedi Tek doz olacağım bir doktor 22 de ol dedi biri 27 de olmanı istiyorum diye kağıt imzaladı benim gibi tek olanlar kaçıncı haftada oldunuz
Bumah Bebivekedi normalde 20 ve 28 de olunuyo yani ben öyle oldum senin önceden aşın mı var dı neden tek doz dediler sana
Bumah Bebivekedi 30 dan sonra yapılmıyo diye biliyorum bi arkadaşım sadece boğmaca yaptırdı 20. Haftasında
liliyys İlk doz genelde 20. Haftadan sonra olur diye biliyorum ben 17. Haftadayım ve aşı için çağırdılar yorumlarda da herkes 20 ve üzeri olmuş aklım bi karıştı sizce ?
Ozgulkcr01 Benim öteki doğumum daha 4 sene olacak onda iki doz yaptırdım diye 5 sene gecerliymis o yüzden bu hamilelikte tek doz yeter dedi 20. Haftamda yapıldı daha yeni