baby0707 Dokturu olan varmi tesadufen muayene oldum memnun kaldim surece birlikte ilerleyebilirim diye dusunuyorum dogumu ilgisi bilgisi hakkinda fikir sahibi olan varmi kızlar tavsiye eder misiniz Vitale hastane hakkindada memnunmuydunuz
1sen1ben1debebek baby0707 genelde hep nöbete kalıyor bende 5-6 kere gittim 2-3 hafta sonra tekrar Vitale gidicem devlette gördüğüm muamele yüzünden doğumu orada düşünüyorum.Bende bekliyim şurada doğuma girenler gelir belki😅Haricinde baya ilgiliydi muayene sırasında Sema diye bi doktor bozuntusu vardı kaç kere para verdik cinsiyeti net söyleyememişti 2 dk muayene edip göndermişti.Hasan bey ilk gittiğimiz gün şak diye gördü söyledi net diye😅
baby0707 Gecen hafta bende mecbur semaya kaldim ama gercekten tavsiye edilcek biri degil hic memnun kalmadim 2dk icinde bakip gonderme derdinde tahlillerime bakilcak fln diye ben belirttim o kadar ilgisiz di
1sen1ben1debebek baby0707 verdiğim para sonuna kadar haram olsun ona devlete de gitsem aynı muameleyi görecektim.planlı sezaryen düşünüyorum ama 31+4 üm erken mi değil mi karar veremedim ya devlette de sezaryen yapacak olurlarsa düşüncesi var😅
baby0707 1sen1ben1debebek ilk gebeliginizse ve problem li bir durum yoksa devlet normale zorluyor diyorlar suni sanci fln
Wisteriasss Merhaba, Acil doğum için geldim vitaleye bu doktor nöbetçiymiş. Tavsiye edemem. İletişim anında karşısındakine afedersiniz it gibi muamele ediyor. Pozitif bir doğum yaşayacağınızı zannetmiyorum.
baby0707 Wisteriasss gercektenmi ya ben kac kez muayeneye gittim gayet guler yuzlu ilgileniyo aslinda ama dogum surecini bilmiyorum tabi nasil olur
1sen1ben1debebek baby0707 bende değiştirdim ya 4 gün önce falan doğuma gün almıştım tekrar başkasına randevu aldım 2 hafta sonra çağırdı dedi aklına takılan her şeyi konuşuruz bu süreçte ben vitaminden tiksinmiştim 16. Haftadan beri kimse suda eritmeli ilaç yazMamıştı yok öyle ilaç deyip gönderdiler.Bu doktor içemiyorum diye suda eritmeli magnezyumdan kan ilacına kadar yazdı keşke en başından beri bulsaymışım.Hasan denilen doktor bozması ve yanındaki kokoş asistan da terslediler eşim varken yanımda gülüştüler falan iğrenç ya