Merhaba canım geçmiş olsun benim 5+6 da peçeteye silince gelen kanamam oldu acile gittim ultrasonla bakılmadı ebe spekulumla baktı bir şey yok dedi yolladı ertesi gün sizin gibi kendi doktorumda muayenem vardı keseyi gördük rahatladık bir sıkıntı yokmuş lekelenme için normal dedi progestan verdi içiyorum ama hala ara sıra silince geliyor bazen damlıyor bazen hiç olmuyor garip bir şey inşallah sizinde hiçbir sıkıntınız yoktur 🙏🏻