Ebru2746 Arkadaşlar göbeğim çok çatladı çatlamasını geçtim acayip bi kaşıntısı var öldürecek beni nerdeyse bu kadar kaşınması normal mii
dunyamyavrularim12 Ebru2746 ayy şuan ki benim durum küçük küçük sivilceler çıktı parçalamamak için zor tutuyorum. Ben 38 haftalığım siz
dunyamyavrularim12 Ebru2746 ayy şuan ki benim durum küçük küçük sivilceler çıktı parçalamamak için zor tutuyorum. Ben 38 haftalığım siz
Nursemom90 Bende 32 doldurdum kaşıntılarım oluyor alt göbekte geriliyor muhtemelen nemlendirmek lazım sürekli krem alacağım bende