Cimcime30 mercimegin_annesiii bat 7 test dün yaptım ıkıncı Cızgı varla yok arasıydı ama kanamam başladı adet oldum sanırım dedım bugün de bırsey yok
babymom2026 mercimegin_annesiii silik cikti pazartesi tekrar yapicam sonra bat günü yapicam eğer tekrar silik çıkarsa belirgin kan vermeye gideceğim ☺️
mercimegin_annesiii Rose_07 şaka yapıyorsunnnnnnn 😍 çok sevindim ya sağlıcakla gelsin. Ben hala negatif görüyorum
Mariam1 Cimcime30 bende erken olmuştum normal canm ben temuz da 2 kere Regl oldum şuan çatlamadan 3 gün geçti ve idrar kaçırmaya başladın enfeksiyon var evet ama hiç kaçırmadım ki daha once 😂😂 bide süt kreması akıntım artmış
Mariam1 Cimcime30 Erken bende bilyiorum ki ama ilaç kullanmam lazım yine enfeksiyon için doktora gidemem eşim görevde Uygun ilaç verse evde olan da gebelik oluşursa yasak içmek
Rose_07 mercimegin_annesiii evet test yapmadım direk kanda çıktı. Yarın sende kan ver varsa çıkar zaten
060525 Kızlarr benimde bat 5 bugun dayanamadım yaptım kıldan daha ince bişe görür gibi oldum🥹ama anlamadım ya belkide öyle görmek mi istedimmm cok cok ince gören var mı inşalllah hamileyimdir ya rabbim kimsenin kucagını bos bırakmasınnnn
mercimegin_annesiii 060525 bi kaç gün sonra tekrarla testi canım motelini yüksek tut vardır herşeyde bi hayır ☺️
060525 mercimegin_annesiii aminn inşalllaah 2 gun sonra yapıcam işte regli sabahı bakalım benimledir inşalllah