_TazeAnne_ Merhaba kızlar, hamilelik sürecinde ilac kullanan var mi? Benim alerjim var aylik olduğum aşı vardi. Hamilelikte yaptirmadm hic. Ve kötü haldeyim. Aşı b grubuymus. Hala kararsizim.