Halime34 Arkadaşlar bebeği önden giden var mı normalde 23 haftalıgım hastalandığım içim acil doktoruna gittim kendi doktorum yoktu bebeğin 26 haftalık olduğunu söyledi çok kafama takıldı iki hafta önce 23ken nasıl olduda bu kadar birden öne geçti
Loveis Halime34 doktora neden sormadın? Belki yanlış duydun belki adet tarihi yanlış girildi. Bilemeyiz.
ipekmom_ Halime34 benimde biraz önde gidiyor, doktor şekerden şüphelendi, şeker testi yaptıracağım bidahaki gidişimde, 24haftalığız 10gün önde gidiyor, suyumda fazla biraz. İnşallah sağlıkla alırız bebeklerimizi
Halime34 Loveis doktora tabiki sordum yanlış değil dedi pazartesi kendi doktoruma gideceğim acildeki doktordu ölücüm yaptığım da 26 haftalık çıkıyor dedi.
Halime34 Berrakk39999 bir sıkıntı oldu mu peki önde gitmesi Korkut’um açıkçası çok haftası önde olduğu icin
Berrakk39999 Halime34 doktorum 2 haftaya kadar normal dedi benim bi ara 3 hafta olmuştu diyet yaptım yediklerime dikkat ettim gününü yakaladı