tgbzkrtt tek fotoğraf paylasmisim attım buraya. Mesela ayağıma hiçbir şey olmadığı için olan tek botlarımi giymistim. Normalde çizme dusunuyordum. Hatta normal bir gebelik gecirsem, Uludağ’da kar fotosu çekinecektik de buraya bile zor izin aldım 🥹 sağlık olsun. 🥰 Sizin de gönlünüzce olsun inşallah
