ebru1661 kendimi zorlarsam eğer kanama oluyor ne yazık ki. Geçen gün boğazıma bir şey kaçtı öksürdüm ve kanamam oldu ama serklaj dikişi de gerilip kanıyor olabilir. Mesela kucağımda çocukla üç kat merdiven çıktım sabahına kanamam oldu. Şu an full yatıyorum, hiç kalkmiyorum uyku yemek banyo hariç. Oturup yük bindirmiyorum dikişe… Ben de özelde takipliyim, sabah 6 da kanamam oldu, doktoruma yazdım şehir Hastanesi’ne mi gideyim diye, olur dedi çünkü onun da ikiz çocukları var ve bırakacak yeri yok o an için biliyorum. Şehir hastanesinde çok panik yaptılar beni… Doktorlarımla anlaşmam var benim, ne kadar kötü olursa olsun, bana kötü bir şey söylemeyin diye, sonrasında eşimle görüşün, beni karıştırmayın dedim. Şehir hastanesinde öyle bir lüks yok, bam bam bam yüzüme yüzüme söylediler her şeyi çok üzüldüm. Perinatolojiye gidiyordum şehir hastanesinde amniyosentez vs dediler, moralimi bozdular, gitmiyorum artık. Allah muhtaç etmesin, eksik de etmesin