Uyarfatma Tam 28 haftalık olduk bebeği çok asagida hissediyorum ve sanki böyle hani çok wc ye sıkışırsında agri olur ya oramda o şekilde ağrı oluyor neden olur ki ya normal mi acaba bebek mi baskı yapio
Mirosunannesi_0120 Uyarfatma 30 haftalık oldum aynı haftada aynı şikayetten çok gittim hastaneye normal dsdiler büyüdüğü için baskı oluyormuş
akyuz14 Uyarfatma bebek baskı yaptığı için normal diyorlar rahim büyüyor vs , ama hafta olarak erken gibi aşağı baskı yapması ve ağrı cok bilemedim doktoruna danıs ♥️♥️