Mirosunannesi_0120 eck23 ben hep o testte öğrendim silik çizgi olarak üçüncü gebeliğim 30. Haftadayim
ess13 eck23 ben kullandım nerdeyse her ay denedim hiç yanlış sonuç vermedi silik çıktığında hamileydim
arsesraa Kızlar ben yurt dışındayım burada böyle testler. İkinci çizgi etiketin altındaydı o yüzden onu saymamalıyız değil mi yani negatif şu an için. Adetime henüz 10 gün var biraz erken baktım