Zeh- memeyi tam kavrayamıyor olabilir göğüs ucunuz küçük mü? Sütünüz varsa sağıp sütünüzü verin neden mama dediki doktor? Genelde anne sütü yeterli olmadığında mama desteği tavsiye edilir. Sıcaklardan dolayı çişi azalmış olabilir bu dönemde çok karşılaşılıyor. Ben 3aylıktı kızım aynı sebepten dolayı çay kaşığı ile günde bikaç kez su veriyordum faydası olmuştu. Biberona çok alıştırmayın meme reddi yaparsa tamamen bırakabilir. Kahverengi kısmı tamamen ağzına sokmayça çalışın emzirirken, sağım yapıp verin en kötü. Mama değiştirme konusunda pek bilgim yok yanlış yönlendirmek istemem 🌸