NoName_ ya ben de kayseri şehir hastanesine gidiyorum ama ilk kez duydum ve başıma geldi. E madem 15günden önce aldırmıyo neden son güne kadar bekletiyo direk sistemden izin vermesin biz de bilelim. Yeni bi uygulama mı acaba çünkü 182 184 hastanenin kendisi her yeri aradım kimsenin böyle bi şeyden haberi yok