gorkemakdmr 20 haftalık hamileliğimde idrar yanması ve akıntıdan doktora gittim. Kan ve idrar istedi. Crp ikisinde de yüksek çıktı ama idrardaki 100dü. Doktor bile şok oldu, fitil ve antibiyotik yazdı. İdrar kültürü falanda istedi, o temiz çıktı. Fitili hiç bir yerde bulamadım ve kullanamadım, 4 günde antibiyotikle 33e düşmüştü, tekrar baktırmadım çünkü idrarımdaki yanma falan geçmişti. Şuan 26 haftalık hamileyim. Geçen hafta şeker yüklemem vardı, kan verdim crp 9 çıkmış yine🤷♀️