Yigitinannesi Merhaba arkadaşlar bugün doktora gittim alttan muayene etti rahmim gerideymis bi sıkıntı olmaz dedi . Böyle bi durum yaşayan var mı ? Doğumu yada açılmayı etkileyen bir durum mu bu arada 39+2 yim henüz açılma yok 😐