PapatiA Adet tarihimi tam hatrlymdm 10-15 arası ilk hamileliğim yerleşme kanaması ne bilmiyorum bide geç döllenme olmuş dedi ben Ağustos da 15 inde kan verdim ,0.2 gibi bişey çıktı sağlık ocağında 29 u oldu yok adette olmadım test yaptım normal negatif çıktı ovulasyon pozitif çıktı en son şiddetli ağrım vardı gittim doktora 173 de öğrendim hamile olduğumu 2 haftalık dedi yani 2 hfta sonra gel kesye baklm dedi kimyasal gebelikte şüphelndlr değildi çok şükür şuan kızım 27 aylık