Tulaybostan81 Gebelik kolestazından dolayı 37. Haftada , çarşamba günü bebişim geliyor 🥹 hem çok heyecanlıyım, hem çok korkuyorum. Hem doğsun istiyorum , hem biraz daha dursun istiyorum. Çok duygusal ve stresliyim ağlamaya yer arıyorum 😥
Selim_Alparslan Tulaybostan81 İçini ferah tut canım Rabbım sağlıkla kucağına almayı nasip etsin🎀☺️ Bizimde Son 48 gün 🐬