Kızlar selam 25 haftalık hamileyim 2.ci gebeliğim ilk gebeliğimde doğum özelde 2.cide gebeliğin başından beri devlete gidiyorum doğumda devlette olucak muhtemelen devlet hastanesinde sezeryan doğumlar nasıl oluyor hiç bir bilgim yok doğum yapanlar var mı aranızda devlette ?