Kızlar selam pcos olduğu için sat 21 mayıs ama lh takibi yapıyordum 28 haziran pik gördüm yani hesaplamama göre suan 6+6 olduk geçen hafta keseyi gördüm perşembe de kalp duymaya çağırdı ama bu süreçte hiç hamile gibi hissetmiyorum belirtim vs yok böyle olan var mı kötü bir sey olmamıştır değil mi kalbinı duyar mıyım acaba 7+4 olmuş olucam