heyecanli1anne__ ozge0mom bende çok çabuk yoruluyorum nefes nefese kalıyorum yatıp kalktığımda kalçam ve kasıklarım çok ağrıyo bi iki dk ayakta durmadan yürüyemiyorum
Annekuzusu123 heyecanli1anne__ enfeksiyon sebebiyle kuzum 2 haftadır yatıyorum zaten yarın sonuçlarım temiz çıkarsa çıkartacak yoksa 3 gün daha yatmak zorunda kalıcam😔bebeğim iyi olsun da allahın izniyle gerisi sorun değil
Annekuzusu123 heyecanli1anne__ inşallah canım ya işte eğerki gerek görürse 14 güne tamamlayacak yani 31 haftayken çıkmış olucam rabbim izin verirse