Deletedmom_297 ben bu fikre katılmıyorum sonuçta elbiseyi de kabinlerde deneyip almayabiliyoruz yaklaşık aynı şey çocuk zaten sevmemiş demek ki koydugu an atlamış ağladığı için de almışlardır üzerinden muhtemelen, kullanıcı kaynaklı bir deforme söz konusu bile değil iade hakkı da var şahsen ben rahatsız olmazdım bebeği alıp mağaza mağaza gezip hangisini seveceğini ögrenmeye çalışamayacağına göre bu yolu tercih etmiş bana mantıklı geldi