Meryemdd ilk 4 ay annemle baktık kızlarıma. 35 haftalık doğdular. Kuvöze girmediler ama çok küçüklerdi. Sezaryen doğum olunca ilk 40 gün ciddi yardıma ihtiyaç oluyor. 4 ay sonunda kendim bakmaya başladım. Her şeyi rutine oturtmak önemli uyku,beslenme saati her şey saatliydi bizde. Tabi diş çıkarma,hastalık,büyüme atakları ekstra zor geçiyor yanınızda destek olmayınca. Ama oyun oynamaya başladıkları dönem her şey daha kolay oluyor. Şu an 17 aylıklar belli düzenimiz var. Arada ağlama krizleri,kucak krizleri oluyor. Bu ara mesela üst seviyede. Hamile olunca anneme gelmek zorunda kaldım ☺️ Evet tek bebeğe göre zor. Ama bir şekilde denge kuruluyor. Birinin çok huysuz olduğu gün diğeri daha sakin oluyor gibi ☺️