Merhaba anneler ve anne adayları ben geçen sene perde ile hamile kalıp bir doğum yaptım ancak bebeğimde diyafram açıklığı olduğu için vefat etti doğduktan sonra şimdi ben Rahim perdesi ameliyatı oldum yaklaşık bir ay önce tekrar gebeliğe hazırlanıyorum ancak sanırım kaybın acısından olsa gerek hemen olsun diye bşraz kendimi sıktım bunun farkındayım bu şekilde ameliyat geçirip kaç ay içinde hamile kaldınız genelde daha kolay kalınacağını söylüyorlar güzel şeyler duymaya o kadar çok ihtiyacım var ki herkese kolaylıkla bir hamilelik diliyorum