Nursemom90 bende bugun 31 oldum, yaklasik 2,3 haftadir boyleyim, en son 2 gun baya ayni saatde 1 sat bildiyiniz sanci cektim🤦🏻♀️dr gitdim bskildi hic bir sorun gozukmuyor bebekde bendede, amma ginekoloqum bu erken dogum belirtisidir dedi, o yuzden progestan balatti ve bol bol dinlenme cok gezmek, araba ile uzun yolculuk yasak dedi. 35 haftaya kadar dikkat etmemi soyledi, ki erken dogum olmasin. Bende zaten fark etdim fazla ayakta durunca, cok yuruyunce haraket edince basliyor kasilmalar bel ayak agrilari🤦🏻♀️