Sans_1525 sizi umıtlandırmak gibi olmasın ama Bnmde aynı bu şekilde idi test sonucum çizgi varla yok arası bişeydi hatta eşime gösterdim ikinci çizgi yok dedi 3 gün sonra doktora gittim 6+2 haftalık hamile olduğumu öğrendim eşimin önüne attım ultrason fotoğrarını hani yoktu diye 😂 yani demem o ki kan tahlili en garantilisi hakkınızda hayırlısı olsun inşallah 😊 Rabbim isteyen herkese nasip etsin annelik duygusunu 🤲🏻