ignur Cok seviyorum normalde hamilelik basindan beri tuttum kendimi Yesem olmaz mi kizlar ya ? Simdi gidip yemek istiyorum… Ne diyosunuz:( yiyo muydunuz
maviportakal_ ignur 29 haftalılığım benim de en sevdiğim şey ama ben tutuyorum kendimi yiyenler var ama tadımlık