Kızlar 5+3 haftalık hamileyim. 2 gün önce ilk doktor kontrolüm vardı. Doktorum 6 öğün beslenmemi söyledi. Normalde bünyem hiç alışkın değil. Ne yesem ödem oluyor ve kilo olarak kalıyor. Hamile kalmadan önce diyetle 10 kilo verdim. Dengeli besleniyordum. Şimdi 6 öğün yiyorum 2 günde 1 kilo aldım bile. 😂 tabi en önemlisi bebeğin sağlıklı olması ama bu kadar da hızlı kilo almak normal mi ?