bebeklerim__ malesef ikinci gebeligim birincisini cok sukur suan saglikli ama perinatolojiye gittim psikolojim mahvolarak dogurdum 3-4 kere dogumhaneye alindim bebegin olur dediler tuvaletlere kitledim kendimi zaten sonunda hastaneden kactim suanda evet pek durum olmasada kendimizi sıkar bi sekilde oderiz çok şükür uyguna bulursak ozel diye zirlamiyorum ama perinatoloji diyince zaten bir korku kapliyor gitmek istemiyorum