Kızlar bana indirim kodu geldi çark çevirdim %60 kod ama kullanmadım geçersiz dedi. Sonra başka bir gün yeniden çark geldi çevirdim %50 indirim geldi kullanmak istiyorum 100 TL indirim yaptı şaşırdım. Bir şey satın almadım şimdi akşam tekrar denedim bu sefer ayni kod 50 TL indirim veriyor. Yani yati yarıya düşmesi gerekmez miydi sepetin