Hamile olduğumu yeni öğrendim ve birkaç gündür o kadar sıkılıyorum o kadar daralıyorum ki anlatamam ruhum daralıyor nefes alamıyorum boğuluyorum resmen ciglik atasım geliyor çok büyük bir baskı var göğüs kafesimin üzerinde.. Plansız oldu ve tedirgin oldum nasıl olacak doğum nasıl olacak vs diye daha şimdiden acaba bu psikoloji etkilemiş olabilir mi beni böyle olan var mıydı ya lütfen rahatlamak istiyorum geçmiyor bir türlü