User234566 Hamak beşik de aldik, anne yani park yatak da. Hamak beşigi, gece anne yanının üstüne koyuyordum👌🏻 kaynisler annemler de hamak aldı. Daha sonra tavana asılan salıncağa geçtik, yine üç evde de vardı amaaa şu an oturduğumuz evde tavanı delemedik, kara kara düşünüyorum.nasil yaparım diye. Betonla arasinda mesafe varmış tavanın, kocaman kocaman açmak gerekiyor dedi gelen adam. istemedik öyle bir şey fakat mecbur kalırsak yaparız, önemli olan bebeğimizin uykuya geçişinin kolay olması ve bizim ruh sağlığımız 💪🏻