Merveebuluttt ilk bebegimde 21.haftada 1 cm açıklık ile acil ameliyata aldılar. Serklaj oldum ve yerimden kalkmadan geçirdiğim uzun bir süreç geçirdik, çok şükür sağlıcakla kavuştuk 🤲🏻
Şu an ikinci gebeliğim, önlem amaçlı serklaj atıldı, tansiyon ilacı günde 6 kullanıyorum. Geçen hafta kanamam oldu, hastanede korkunç bir gün geçirdim, hayatımda o kadar aglamamisimdir… Geçen çarşamba yine kanamam oldu… Çünkü çok sert öksürdüm boğazıma bir şey kaçtı diye 🤦🏻♀️ full yatıyorum, yanımda sürekli refakatçi var. 29 haftaya girmek üzereyim ve dua ede ede bekliyorum Ekim ayını 🤲🏻 Allah iki ogluma sağlık sıhhatli uzun ömürler versin, başka bebek düşünmüyoruz ve tuplerimi baglatiyorum bu doğumda inşallah 🤲🏻