Aaayseeert mutlaka gönderin bence, bizde eşimdede bendede kromozomsal sorun olmamasına rağmen doktorumun önerisiyle genetiğe gönderdik, 3 embriyodan 2 si sağlıklı 1 i hasta geldi yani kromozomsal sorun olmamasına rağmen hasta gelebiliyorsa, sorun varsa daha yüksek gelebilir