cerkeskz hormon değişimi sebebiyle normal hissettikleriniz, enerjinizi yüksek tutmak zorunda değilsiniz. Bedeniniz ne diyorsa onu yapın, yatın dinlenin, uyuyun bol bol. Bebeğiniz etkilenir derler ki ben de çok ağladım, dün ona uzuluyordum çocuğum üzülüyor mu acaba diye ama Allah koruyordur onu 🤲🏻
28.haftamdayim ve dün eşim bana yemek hazırlarken, (ekmek arasi bir şey istemiştim) soğanları kozledi diye ağladım. Ama ben çiğ yemek istiyordum diye 💆🏻♀️ eşim de ama miden yaniyor, bu daha rahat senin için deyince iyice coştum🤦🏻♀️