AybarsUmay_ bende 27. Haftada 1 damla kan geldi. Sonra sildikçe pembe leke geldi. Hastaneye gittim rahim ağzım kısalmış ondan olmuş 28. Haftada 1 gece hastanede yattım serum tedavisi aldım . Şuan 29+4 olduk. Doktorunuz normal dediyse bilemiyorum ama bu haftalarda kan, leke görmek pek normal karşılanmıyor genel olarak