Senanuruslu Kızlar 4+6 olduk bugün ve sağ kasığımda bugün ara ara ağrı oluyo normal midir ilk gebeliğim hiç bişey bilmiyorum 🥹
tkrk Senanuruslu merhaba ben de hemen hemen aynı aylardayız, benim de kasık ağrılarım var her iki tarafta ve gaz oluşuyor normal herhalde devam ederse haftaya hafta sonu doktora görüneceğim
Polyanna35 Senanuruslu Normal korkma ✨ Ağır işler yapma kendine dikkat et sadece. Benim de başlarda öyleydi geçmişti şimdi tekrar başladı 22 de 😣
ylnydgd İlk haftalarda çok normal kasık ağrısı mümkün olduğunca uzanmaya çalışın. Kanama olmadıkça korkma demişti doktorum. 11+2 deyim 2 gündür yine başladı kasım ağrım bu da normalmiş :)
Senanuruslu ylnydgd kanama yok çok şükür bugün biraz fazla oturdum sanırım ondan ağrıyo. Sağlıkla kavuşalım inşallah 😊