melmih12 Kızlarrrrr. 30 haziranda kimyasal gebelik kanamam başladı. 7 temmuz beta sıfırlandı. Korunmasız ilişkiler oldu. Ama 1 ağustos test negatif çıktı. Hala regl yok. Sizler kimyasaldan ne kadar süre sonra regl oldunuz
Aleyzeee melmih12 bende pcos oldu için kimyasal dan 4-5 gün sonra adet oldum düzensiz oldu için pek önemsemedim tarlusal adet söktürücü içebilirsin eğer rahatsız oluyorsan
Deletedmom_297 melmih12 acele etmeyin vucut kendini hamileliğe hazırlıyor şubatta yaşadım temmuzda tekrar kaldım kümyasal sonrası kalınacak diye birşey yok
Babyaa melmih12 normal gecikmesi canım benim de 15 gün gecikmişti normalde düzenli olurum. Ama kimyasal üstüne hemen hamile kalan da var belli olmaz tabi
melmih12 Aleyzeee o zaman sabah yine bir test yapayım varsa iki günde belli olur belki çok teşekkür ederim
melmih12 Deletedmom_297 şöyle ki doktorum hiç bekleme hemen bu ayı da değerlendir dedi ama pik yakalayamadım. Umudum da pek yok açıkçası:(
melmih12 Babyaa yaa gerçekten mi olabilir o zaman. Bu aydan sonra zaten eşim olmayacak ocak ayına kadar oldu oldu :)
Deletedmom_297 melmih12 evet kimyasal sonrası beklemek gerekmiyor ama mucizede olmuyor size bunu anlatmaya çalıştım bana herkes hemen kalırsın dedi 4 ay sonra kaldım belki siz ilk ay kalırsınız ama ben hacamat yaptırdım o ayda oldu deneyin mutlaka
melmih12 Deletedmom_297 sağlıkla kucağınıza alın inşallah. Ben de mecbur bekleyeceğim zaten eşim göreve gidiyor bu ay ocağa kadar yok. Nasip