Nazlimom biz geçen sene gitmiştik Alanya ya
Sahil kısmı 2 tane iskele ve diğer sığ yer denizi vs güzel kumdu. Yemekleri vs çok güzeldi biz çok memnun kalmıştık ve aktivite olarak çocuklar ve yetişkinler için de otelden çıkmadan çok güzel vakit geçirirsiniz
Belek ve Kemer şubeleri de çok güzel ayrıca biz bu sene orayı tercih edeceğiz