Bende burda bekleyeyeim tayınle geldik vana 26 haftalıgım hala doktor bulamadım bölge hastanesinde bir doktora gidiyorum şimdilik devlet memnunumda asırı ilgili bir doktor ben detaylımı İstanbul’da yaptırmıstım gelmeden detaylı fetal DNA hepsini. Ayrıca yine bölge perinatolojiyede gittim benim başka sıkıntılarımda olduğu için erkek doktor perinatolog mustafa beydi gayette ilgiliydi. Ben özellerede pek güvenemiyorum artık. 2. Gebeliğin sezaryan olacak yine sanirim devlette devam edicem suanlık düşüncem o yönde sonrası belki fikrim değişir tabi bilemiyorum