Zeynir 1.5 aylık bebeğim günde bir kez kaka yapıyo oda aşırı sıvı böyle su gibi ve bol miktarda yapıyo bezi taşıcak şekilde normalmi bu anne sütüyle bide günde bi kere mama veriyorum
anneolmakneguzel_ Zeynir yer gök kaka oluyodu hayatım cok normal, katı gıdaya geçene kadar heryeri bşyler goturdu bizim 😅😅😅😅😅