Onu_beklerken Kızlar 33 haftalığım 3 gündür şiddetli bel kalça ağrısı çekiyorum. Otururken sorun yok kalkıp yürürken topallıyorum resmen yürümek işkence oldu. Var mı benim gibi olan nasıl geçti doğuma kadar devam mı 😭
HulyA60 Onu_beklerken magnezyum eksikliğinde oluyormuş öyle diyolar genelde ama bilmiyorum yinede doktora danışmanda fayda var 😊🙏
Ynss Onu_beklerken benim 28 de başladı tariflediğin durum doktoruma söyledim magnezyumu günde 2 ye çıkardı rahatladım işten izne yeni ayrıldım suan 34 deyim iş yerinde çok zorlanıyordum birde şuan evde olduğum için günde 1 düşürdüm magnezyumu. Ağrılardan dolayı az hareket ettiğimiz içinde daha fazla ağrı oluyor magnezyum kullanarak yürüyüş vs deneseniz dengeyi bulursunuz bence.
Onu_beklerken Ynss bende çalışıyorum 36 ya kadar dayanmam lazım. Yetmiyo bide gelip evde çalışıyorum. Çok hareketliyim magnrzyumu bi sorayım olmazsa 2 ye çıkarayım bende. Yoksa işe gidemicem. Zaten çok hareketliyim bide yürüyüş yapsam kopar belim heralde.
Onu_beklerken qunes1 galiba çok yoruyorum. Tekim yardım edenim yok bi eşim o da nazla niyazla ancak. Hem ev hem iş çok yükleniyorum kendime
Ynss Onu_beklerken ocean mg aldım ben birde devletin verdiği varmıs oda hap ikisinin mg toplamı 500 mg falan yapıyordu sanırım ikisi bir içebilirsin deni gerçekten rahatladım bir danışın. Evet iş yerinde mecbur çok hareketliyiz ama düzenli bir hareket olmadığı için daha çok yoruyor ben dayanamadım artık 34 de bıraktım 😂
qunes1 Onu_beklerken çünkü bende kendimi çok yorduğum zorladığım zaman dediğin gibi oturunca zor kalkıyorum ve bir süre topallıyorum ondan biliyorum
Onu_beklerken Ynss devletin verdiği beni ishal yapınca bende ocean 3 lü olanını aldım. Pazartesi gideyim de bir çare bulsunlar yoksa yürümek işkence. Teşekkür ederim cevabınız içinde
qunes1 Onu_beklerken geçer ama diğer günlerde kendini çok yorma bırak yarına kalsın takıntılı ve titizden biliyorum bu dediğim işe yaramayacak ama sağlığın için mecbur
Onu_beklerken qunes1 çok haklısın teşekkür ederim. Bugün mesela ağrıya rağmen yeni oturdum hata benim