Kızlar adetimin5 günü Klomen başladım bittikten sonra doktor kontrolüne gittim büyümeye başlamışlar 4 gün sonra tekrar gel dedi tekrar gittim biri 18 olmuştu yarın gel iğne yapalım dedi Buğün gittim 21.7 olmuş çatlatma iğnesi vurdular birde progestan ve folbiol verdiler sizin nasıl ilerliyor böyle ilerleyip hamile kaldınz mı pcosluyum bir yumurtam sadece 21.7 olmuş diğeri 17.8 15.4 olmuş sizce iyi mi