Halise27 Merhaba arkadaşlar kac kere doktora gittim hep te sormayi unuttum 12 haftalik hamileyim başım aşırı derecede ağrıyor. Hangi ağrı kesiciyi içmem gerekiyor bilgisi olan yazabilir mi?
aycicek_ Halise27 parol içebilirsiniz ama altında yatan sebepte önemli. Tansiyonunuzu falsn bi ölçün onunla alakalıyza doktora başvurmanız gerekebilir. Geçmiş olsun
s-i_t Yok olmaz Dr lar onu veriyor zaten tek ben hep içtim ama çok etkili olmadığı için bende pek ise yaramıyor açıkçası umarım size iyi gelir çok geçmiş olsun
Nazanemre Bende 14 haftalık hamileyim o baş ağrısı sık sık bana da musaallat oluyor gozlerim patlayacak gibi